TOP 2000 PARTY - alles wat je moet weten

Hier kun je info kwijt en vinden over AJ en MM
Plaats reactie
Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

TOP 2000 PARTY - alles wat je moet weten

Bericht door Marit » 23-12-2012 15:27

Ik zie links en rechts op het forum enthousiaste commentaren en zelfs al werk verschijnen - geweldig!!! Voor iedereen die nog vragen heeft, hier de info en 'de regels' in het Nederlands:

De Blog Party begint tegelijk met de top 2000 uitzending op Dinsdag 25 december om 12.00 ('s middags dus) De uitzending (en de Blog Party) duurt tot en met 31 December.
Meedoen kost niets en is heel simpel.

Je kiest een liedje uit de top 2000 lijst en maakt iets, geïnspireerd door de song/band/artiest. Een art journal pagina, of een foto, of een scraplayout - een kaart, canvas, ATC... alles mag!!! Vervolgens e-mail je een foto van je werk naar: top2000party@maritspaperworld.com

In je mail zet je:
- naam van de zanger(es) of band
- song titel
- welke plaats dit liedje heeft in de top 2000 lijst van 2012***
- de dag waarop het op de radio wordt uitgezonden***
- je naam
- link naar je website of blog (als je die hebt)

***Vergeet deze dingen alsjeblieft niet te vermelden, anders ben ik uren kwijt met het zoeken van alle liedjes en plaatsen op de lijst

Dit jaar heb ik een extra 'regel' ingesteld: Ik plaats niet meer dan twee foto's/werken per persoon per dag op mijn blog. (Ik heb deze regel ingesteld omdat het niet zo leuk is als één blogpost helemaal vol komt te staan met werken van één en dezelfde persoon.) Het maximale dat je in kunt zenden is dus 2(werken) x 7 (dagen) = 14 werken (die over de dagen verdeeld zijn)

Ik houd bij het posten van de nieuwe blogposts de datum en tijden van de lijst aan (Nederlandse tijd dus).Om middernacht wordt telkens de volgende blogpost met nieuwe foto's op mijn blog geplaatst en dit zal dag en nacht doorgaan tot het nieuwe jaar! Werk dat later op de dag nog binnenkomt en waarvan het nummer dat etmaal nog aan de beurt is, wordt er gedurende de dag nog gewoon tussengevoegd. Bovenaan elke blogpost zal met een nummer worden aangegeven, hoeveel werken er in die betreffende post zijn gepuliceerd. Dat nummer kan dus gedurende de dag oplopen.

Verder zal in de top 2000 week de radio-uitzending ook op mijn blog te horen zijn. De complete top 2000 lijst is in sommige kranten/tijdschriften afgedrukt maar hij staat ook online. Je kunt de lijst hier vinden: http://top2012.radio2.nl/lijst-standaard/

Je kunt op mijn blog een 'funky blinkie' ophalen (in het zijmenu) om op je eigen blog te zetten. Dus - kom op - duik je werkkamer in (of maak de eet-tafel leeg...) zet tussen kerst en nieuwjaar de radio aan (of zet mijn blogpagina open) en ga aan de slag!!!

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 23-12-2012 15:44

Prima info Marit.
Dank je wel!
Wie weet... Volgende week
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

jellina
Berichten: 721
Lid geworden op: 02-10-2012 19:25

Bericht door jellina » 23-12-2012 20:03

Ben ik nog even benieuwd of je ze nu al publiek moet/mag maken of dat je wacht tot het moment/dag van uitzending.
Ik dacht zelf om het pas op de dag van uitzending op mijn blog te zetten en ook hier te plaatsen.
Of moet iedereen dit voor zichzelf weten...en vraag ik nu iets heel raars? :D
groetjes Jellina

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 23-12-2012 20:08

jellina schreef:Ben ik nog even benieuwd of je ze nu al publiek moet/mag maken of dat je wacht tot het moment/dag van uitzending.
Ik dacht zelf om het pas op de dag van uitzending op mijn blog te zetten en ook hier te plaatsen.
Of moet iedereen dit voor zichzelf weten...en vraag ik nu iets heel raars? :D
Je vraagt iets waar ik ook al over had zitten denken. Ik heb in ieder geval voor mezelf besloten dat ik het ritme van de liedjes aan wil houden en dat ik (buiten de ene die ik al heb geplaatst) pas dingen plaats op de dag van het liedje.
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Bericht door Marit » 23-12-2012 23:14

jellina schreef:Ben ik nog even benieuwd of je ze nu al publiek moet/mag maken of dat je wacht tot het moment/dag van uitzending.
Ik dacht zelf om het pas op de dag van uitzending op mijn blog te zetten en ook hier te plaatsen.
Of moet iedereen dit voor zichzelf weten...en vraag ik nu iets heel raars? :D
Ik plaats mijn eigen werken pas op de dag van uitzending - dat vind ik wel zo leuk - maar wat mij betreft moet iedereen dat voor zichzelf weten.

Plaats reactie