Donna Downey NU MET FOTO'S

Hier kunnen werkstukken geplaatst worden van diverse workshops. Zet de naam van de workshop erbij voor de volledigheid.
Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Donna Downey NU MET FOTO'S

Bericht door Mazina » 06-01-2013 09:18

Donna in aktie:


Afbeelding


Donna, Stéphanie en ik:


Afbeelding


Nog een keer Donna in aktie


Afbeelding



Tot slot: Donna and me


Afbeelding








Wie gaat er naar de Donna Downey workshops in Ommen aan het eind van de maand?

Ik doe op vrijdag de Layered Composition workshop. Het zou leuk zijn als een van jullie toevallig ook gaat. Dan kunnen we elkaar live zien, en niet alleen online. :lol:
groeten van Mazina

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 06-01-2013 09:54

"Helaas" Ik had me in eerste instantie enthousiast aangemeld voor de zaterdag maar moest 'm uiteindelijk toch annuleren. Ik hoop voor je dat de vrijdag workshop hartstikke leuk wordt.
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 06-01-2013 10:19

Lijkt me hartstikke leuk maar we beginnen over twee weken met de CITO-toetsen.
Geen tijd dus jammergenoeg. :(
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Mieke Caspers
Berichten: 437
Lid geworden op: 18-01-2012 21:02

Bericht door Mieke Caspers » 06-01-2013 12:55

Erg verleidelijk. Maar moet altijd op vrijdag werken en moet ook nog eens 2 uur rijden om er te komen. Denk niet dat ik het doe.
Groetjes
Mieke

carladee
Modje
Berichten: 960
Lid geworden op: 28-05-2012 10:42

Bericht door carladee » 06-01-2013 13:41

Leuk Mazina maar ik ook niet het is veel te ver en best erg prijzig :shock:

Mazina
Berichten: 2100
Lid geworden op: 31-05-2012 08:19

Bericht door Mazina » 06-01-2013 17:50

Ja, het is zeker prijzig. Maar ik ben het afgelopen jaar niet op vakantie geweest, dus dit is een soort inhaalvakantietje. :wink: :lol:
Ik moet nog maar liefst met drie of vier treinen. :shock: Van twee verschillende vervoerders, ook dat nog.
groeten van Mazina

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 06-01-2013 19:30

Mazina schreef:Ja, het is zeker prijzig. Maar ik ben het afgelopen jaar niet op vakantie geweest, dus dit is een soort inhaalvakantietje. :wink: :lol:
Ik moet nog maar liefst met drie of vier treinen. :shock: Van twee verschillende vervoerders, ook dat nog.
Ik weet niet hoe je van plan was te treinen maar als je met tram 17 naar Den Haag CS gaat dan pak je daar de trein naar Zwolle en in Zwolle de trein naar Ommen. Dat is dus 'slechts' 1x overstappen.
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

carladee
Modje
Berichten: 960
Lid geworden op: 28-05-2012 10:42

Bericht door carladee » 06-01-2013 20:16

Mazina schreef:Ja, het is zeker prijzig. Maar ik ben het afgelopen jaar niet op vakantie geweest, dus dit is een soort inhaalvakantietje. :wink: :lol:
Ik moet nog maar liefst met drie of vier treinen. :shock: Van twee verschillende vervoerders, ook dat nog.
Ik gun het je van harte hoor, waar ik het meest over val (behalve de afstand) is dat je voor een hoger bedrag nog spullen moet aanschaffen dan de workshop zelf kost.

Dat klinkt beter wat Elvy schrijft :wink:

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 06-01-2013 20:29

carladee schreef:
Mazina schreef:Ja, het is zeker prijzig. Maar ik ben het afgelopen jaar niet op vakantie geweest, dus dit is een soort inhaalvakantietje. :wink: :lol:
Ik moet nog maar liefst met drie of vier treinen. :shock: Van twee verschillende vervoerders, ook dat nog.
Ik gun het je van harte hoor, waar ik het meest over val (behalve de afstand) is dat je voor een hoger bedrag nog spullen moet aanschaffen dan de workshop zelf kost.

Dat klinkt beter wat Elvy schrijft :wink:
Die spullen moét je niet aanschaffen hoor, het is alleen een pakket wat ze voor een gereduceerde (?) prijs aanbieden en waar staat dat ze iets aanbevelen komt dat alleen omdat ze het in de winkel verkopen of omdat Donna heeft aangegeven dat ze dat merk graag genoemd wil hebben :wink:
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Yvonne
Berichten: 660
Lid geworden op: 17-11-2011 22:29

Bericht door Yvonne » 06-01-2013 20:33

carladee schreef:
Mazina schreef:Ja, het is zeker prijzig. Maar ik ben het afgelopen jaar niet op vakantie geweest, dus dit is een soort inhaalvakantietje. :wink: :lol:
Ik moet nog maar liefst met drie of vier treinen. :shock: Van twee verschillende vervoerders, ook dat nog.
Ik gun het je van harte hoor, waar ik het meest over val (behalve de afstand) is dat je voor een hoger bedrag nog spullen moet aanschaffen dan de workshop zelf kost.

Dat klinkt beter wat Elvy schrijft :wink:
Ik zou eerst ook gaan maar heb ook afgezegd omdat het behoorlijk prijzig is en je dan ook nog je halve hobbykamer mee moet nemen of inderdaad voor heel veel geld spullen moet kopen. Heel jammer vind ik dat.
Maar Mazina, het gaat vast geweldig worden en ik wens je dan ook heel veel plezier :D

Plaats reactie