Magazine cut outs

Hier kun je info kwijt en vinden over AJ en MM
Plaats reactie
Dorine
Berichten: 118
Lid geworden op: 27-03-2013 19:53

Magazine cut outs

Bericht door Dorine » 03-04-2013 16:11

Ik ben behoorlijk aan het knippen geslagen in allerlei magazines. Maar vraag me af hoe ik een klein beetje overzicht houd over mn cut outs.
Hebben jullie manieren of tips om dit op te bergen of overzichtelijk te houden? Of is dit bij jullie ook een kwestie van in een doos en doorspitten maar?
Pas uitknippen op t moment dat je iets wil gebruiken lijkt me niet handig omdat je dan steeds een stapel tijdschriften door moet worstelen.
Well behaved women rarely make history

manna
Berichten: 640
Lid geworden op: 18-03-2012 17:18

Bericht door manna » 03-04-2013 16:53

Ik bewaar alles wat ik uitgeknipt heb of in thema's of in kleur
Ik bewaar het in van die insteek hoezen in een ordner.
Groetjes Manna

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 03-04-2013 18:34

Ik heb ook een grote map en dan showmappen.
Een met gezichten; een met beesten etc.
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 03-04-2013 18:45

Eens in de zoveel tijd werk ik een stapel tijdschriften door en scheur alles eruit waar ik 'iets mee heb'. Soms gezichten, soms prints, soms bloemen of beesten etc. Alle hele pagina's gaan in een doos of een ordner met insteekhoezen.
Verder heb ik een bakje met lichaamsdelen, eentje met overige delen (bloemen, dieren, vleugels, van alles..) en nog een bakje met restjes van patroontjes/prints of zo, wat ik meestal voor borders gebruik.
Het gebeurt regelmatig dat ik alle bakjes doorspit, maar dat liever dan constant maar in tijdschriften heen en weer bladeren op zoek naar 'het juiste stukje'..

Jann-Will
Berichten: 338
Lid geworden op: 28-07-2012 11:26

Bericht door Jann-Will » 03-04-2013 21:26

Sandra schreef: Verder heb ik een bakje met lichaamsdelen, eentje met de overige delen, het gebeurt regelmatig dat ik alle bakjes doorspit op zoek naar 'het juiste stukje'..
:D :D :D Als iemand dit leest krabben ze zich vast achter de oren, ik vond het zoooooo grappig, ga liggen na een vermoeiende dag en "zie" dit!!

Ik wil het overigens nog steeds graag proberen dus kon deze tips wel gebruiken?
Groetjes Wilma

"Als het niet gaat zoals het moet,
dan moet het maar zoals het gaat ..."

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 03-04-2013 22:06

Jann-Will schreef:
Sandra schreef: Verder heb ik een bakje met lichaamsdelen, eentje met de overige delen, het gebeurt regelmatig dat ik alle bakjes doorspit op zoek naar 'het juiste stukje'..
:D :D :D Als iemand dit leest krabben ze zich vast achter de oren, ik vond het zoooooo grappig, ga liggen na een vermoeiende dag en "zie" dit!!

Ik wil het overigens nog steeds graag proberen dus kon deze tips wel gebruiken?
ik begrijp precies wat je bedoel :D :D :D :D
Groetjes Ellie

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 04-04-2013 22:25

Haha...ik had al een vermoeden dat het wat raar over zou komen.... :D
Ja, het is maar een lugubere bende hier in huis! Overal bakjes met lichaamsdelen.... 8)

Plaats reactie