Dank voor de lieve reacties. Het werkte voor mij inderdaad heel bevrijdend. Hoewel ik voor sommige emoties erg veel moed moest verzamelen en voor een paar emoties heb ik die ook nog niet gevonden. Komt wel. Ooit....
Nummer 3 was een ware worsteling met mijn streven naar perfectie. Met de aangeboden techniek eigenlijk onmogelijk hahaha... Pas de derde versie was enigszins naar mijn tevredenheid.
Nummer 6 was vooral mentaal een uitdaging (lees: moed nodig), maar wat heeft het goed voor me gewerkt! De techniek van de image transfer was super om te doen. Echt een aanrader. Er staat veel op youtube over deze techniek en anders gewoon de workshop bij Marit doen!
Jellina, dat was precies waarom ik vooraf ook even een waarschuwing gaf. Goed dat je je grenzen bewaakt. Het doet me wel wat, dat je wel met me deelt dat het zo binnen komt. Dankjewel. Niet alles wat er op de blog bij geschreven staat, is even zwaar. Ik heb ervoor gekozen om op m'n blog niet zoveel te "praten" als ik in real life doe

Evengoed kan ik me goed voorstellen dat je van sommige emoties helemaal niet wilt weten wat daarachter schuilt.