Lifebook 2013

Hier kun je info kwijt en vinden over AJ en MM
Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 08-02-2013 07:24

Dit is het tweede jaar dat ik deelneem aan Lifebook. In het begin moest er even inkomen, heb ik weken laten liggen. De begin opdrachten spraken mij wat minder aan. Maar nu heb ik het draadje weer opgepakt en vind het ook weer leuk om te doen.

Ben ook benieuwd wie er meer meedoen.

Groetjes,
Anja

Tjad
Berichten: 118
Lid geworden op: 14-01-2013 20:15

workshops, welke zijn echte aanraders?

Bericht door Tjad » 30-06-2013 23:21

ik zie veel workshop voorbij gaan, ik ben echt een beginner, heb net
let it loose gedaan en nu het zomerkamp en doodle arts and lettering.
welke zijn aan te raden en waarom ?
groetjes Tjad

Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 01-07-2013 09:18

Er is zoveel aanbod,vooral als je net start, dat had ik ook een jaar geleden. Ik heb al verschillende workshops gevolgd. Het ligt ook eraan welke stijl je mooi vind en wat je aanspreekt.

- Secrets 21 zal ik niet aanbevelen te korte online workshops, gaat mij veel te snel, teveel eromheen, doosjes versieren, zelf boeken maken en versieren, als je van variatie houdt is dit wel aan te bevelen.
- Lifebook 2013 ben ik nog steeds tevreden over, deze gaat juist stap voor stap, voor sommigen te langzaam maar wel goed te volgen. Ook variatie maar in de stijl van mixed media.
- Letter Love 101 of 201, als je ervan houdt met letters en te spelen.
- Doll Dreams is ook een mijn favorieten....gezien ik van de gezichten hou met grote ogen. Ook de uitleg is goed, duidelijk en overzichtelijk.
ook werken met copics, prisma kleurpotloden en acrylverf.

Hopenlijk kun je hier iets mee.

Hou vooral vast, wat vindt je mooi, wat spreekt je aan, welke stijl spreekt je aan.

Succes.... :roll:

Groetjes,
Anja

Tjad
Berichten: 118
Lid geworden op: 14-01-2013 20:15

Bericht door Tjad » 01-07-2013 10:23

Angie schreef:Er is zoveel aanbod,vooral als je net start, dat had ik ook een jaar geleden. Ik heb al verschillende workshops gevolgd. Het ligt ook eraan welke stijl je mooi vind en wat je aanspreekt.

- Secrets 21 zal ik niet aanbevelen te korte online workshops, gaat mij veel te snel, teveel eromheen, doosjes versieren, zelf boeken maken en versieren, als je van variatie houdt is dit wel aan te bevelen.
- Lifebook 2013 ben ik nog steeds tevreden over, deze gaat juist stap voor stap, voor sommigen te langzaam maar wel goed te volgen. Ook variatie maar in de stijl van mixed media.
- Letter Love 101 of 201, als je ervan houdt met letters en te spelen.
- Doll Dreams is ook een mijn favorieten....gezien ik van de gezichten hou met grote ogen. Ook de uitleg is goed, duidelijk en overzichtelijk.
ook werken met copics, prisma kleurpotloden en acrylverf.

Hopenlijk kun je hier iets mee.

Hou vooral vast, wat vindt je mooi, wat spreekt je aan, welke stijl spreekt je aan.

Succes.... :roll:

Groetjes,
Anja
bedankt voor je antwoord,
Ja er is zoveel aanbod,
-ik hou van de lessen van Marit, duidelijk zeker voor beginners .
- ook hou ik van doodles leren en in die vorm bloemen en met kleuren om te gaan, dus mijn les doodle arts and lettering vind ik ook leuk.
- in de toekomst zeker doll dreams ,ik wil ook dat graag leren.
groetjes Tjad

LieZbeth
Berichten: 222
Lid geworden op: 22-11-2012 13:33

Bericht door LieZbeth » 01-07-2013 16:41

Ik doe ook diverse online workshops. Ik zit ook in lifebook 2013 en vind die cursus absoluut zijn geld meer dan waard. Hoewel ik nog maar 1 les echt gedaan heb gebruik ik de geleerde technieken wel op een andere manier. En natuurlijk heb ik het goede voornemen om een aantal lessen nog te maken, maar ja, tijd.....
Verder vind ik het voordeel van lifebook dat je kennis maakt met heel veel artiesten met verschillende stijlen waar je dan weer degenen uit pikt waar je misschien wel een online cursus bij wil doen.
Wat ik verder belangrijk vind zijn prijs en beschikbaarheid. Een cursus die maar 3 maanden open is en niet downloadable doe ik niet, hoe goedkoop ook.
Mijn 2de favoriet is Suzi Blu. Ik zit in paint and chronicle en heb me nu opgegeven voor haar summerbootcamp. Ik vind de 1ste goedkoop, en de 2de wel wat duur. Maar alles is downloadable en ik vind haar stijl en video's echt geweldig. Haar video's kunnen bij mij soms echt emotie oproepen zoals een mooi muziekstuk zo mooi en ontroerend vind ik het soms wat ze maakt. Nu moet ik wel zeggen dat ze erg veel gegeven heeft in paint and chronicle, ik heb de indruk dat ze nu stopt met de maandelijkse video's. Als je haar werk na wil maken dan moet je oefenen met tekenen en shaden en dat doet ze nu in summerbootcamp. Het 1ste deel is echt alleen maar tekenen. Er staat ook duidelijk voor beginners en gemiddelden :lol: dus als je al een figuurtje kan tekenen dan is deel 1 veel te simpel. Nu teken ik al waardig wat maar mijn poppetjes zijn bijna altijd scheel dus ik ben toch blij dat ik deze cursus doe :lol:
Verder doe ik free spirit bij mindy lacefield, een jaar lang 1 keer per maand een projekt. Erg leuk en 1 keer per maand is iets wat ik redelijk bij kan houden dus daar doe ik best wel het een en ander mee. Mijn favorieten op mijn wensenlijstje :lol:
Dion Dior en MitsiB, de laatste heeft nu een cursus open maar ik vond 160 dollar wat te gek. hoewel ik haar wel zo geweldig vind dat ik er echt over getwijfeld heb :lol:

Plaats reactie