Kunnen we niet....?

Vraag het aan een medeforum lid.
Wini
Berichten: 101
Lid geworden op: 21-07-2011 20:14

Bericht door Wini » 02-09-2011 22:03

In Ede aan de Elleboog 11 zit De Craftorij.

Veel verschillende soorten stempels (ook Stampotique), tijdschriften, sjablonen van TCW en kleurtjes is verschillende vormen (inkt, verf.....).
De ontvangst is altijd hartelijk met een kopje koffie of thee. Er staat zelfs een bank waar de meegekomen mannen rustig kunnen wachten totdat de portemonnee leeg is :lol:.

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 02-09-2011 22:32

Wini schreef:In Ede aan de Elleboog 11 zit De Craftorij.

Veel verschillende soorten stempels (ook Stampotique), tijdschriften, sjablonen van TCW en kleurtjes is verschillende vormen (inkt, verf.....).
De ontvangst is altijd hartelijk met een kopje koffie of thee. Er staat zelfs een bank waar de meegekomen mannen rustig kunnen wachten totdat de portemonnee leeg is :lol:.
Hier slaag ik de laatste tijd wel heel vaak. Helaas niet om de hoek, maar ze hebben ook een webshop en zijn altijd per mail te bereiken.

Sandra
Berichten: 1798
Lid geworden op: 01-08-2011 22:12

Bericht door Sandra » 02-09-2011 22:58

AssiCrafts schreef:
Wini schreef:In Ede aan de Elleboog 11 zit De Craftorij.

Veel verschillende soorten stempels (ook Stampotique), tijdschriften, sjablonen van TCW en kleurtjes is verschillende vormen (inkt, verf.....).
De ontvangst is altijd hartelijk met een kopje koffie of thee. Er staat zelfs een bank waar de meegekomen mannen rustig kunnen wachten totdat de portemonnee leeg is :lol:.
Hier slaag ik de laatste tijd wel heel vaak. Helaas niet om de hoek, maar ze hebben ook een webshop en zijn altijd per mail te bereiken.
Ja, ze hebben een geweldige collectie stempels. Niet alleen die leuke Stampotique, maar ook Dylusions, Stampers Anonimous, Paper Artsy etc. Ze verkopen ook steeds meer op het gebied van art journaling. The Crafters workshop stencils inderdaad, Faber Castell pennen, Claudine Helmuth Studio ook.
Leuke, gezellige winkel en superservice!

Groetjes,
Sandra

Wini
Berichten: 101
Lid geworden op: 21-07-2011 20:14

Bericht door Wini » 03-09-2011 07:27

Sandra schreef:
AssiCrafts schreef:
Wini schreef:In Ede aan de Elleboog 11 zit De Craftorij.

Veel verschillende soorten stempels (ook Stampotique), tijdschriften, sjablonen van TCW en kleurtjes is verschillende vormen (inkt, verf.....).
De ontvangst is altijd hartelijk met een kopje koffie of thee. Er staat zelfs een bank waar de meegekomen mannen rustig kunnen wachten totdat de portemonnee leeg is :lol:.
Hier slaag ik de laatste tijd wel heel vaak. Helaas niet om de hoek, maar ze hebben ook een webshop en zijn altijd per mail te bereiken.
Ja, ze hebben een geweldige collectie stempels. Niet alleen die leuke Stampotique, maar ook Dylusions, Stampers Anonimous, Paper Artsy etc. Ze verkopen ook steeds meer op het gebied van art journaling. The Crafters workshop stencils inderdaad, Faber Castell pennen, Claudine Helmuth Studio ook.
Leuke, gezellige winkel en superservice!

Groetjes,
Sandra
Teveel om op te noemen eigenlijk.

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 03-09-2011 07:56

Als ik naar een winkel ga hier in de buurt, is dit inderdaad zoals Ingrid al zij Antoon de Jong, maar ook de Scrapheap. Ook als AJ kun je heel goed slagen in scrapwinkels.

De Scrapheap
Dijkstraat 18
5161 BV Sprang-Capelle
Nederland
E-mail: descrapheap@home.nl
T: +31 0416-277671

Openingstijden:
Dinsdag en donderdag van 13.00 tot 17.00 uur
Vrijdag en zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur

webwinkel

creaholic
Berichten: 48
Lid geworden op: 17-08-2011 19:13

Bericht door creaholic » 03-09-2011 15:51

Gerard Smit in Haarlem
Gedempte oude gracht. Te herkennen aan een hele grote kwast voor de deur. ( nee niet de eigenaar die buiten staat hihihi)

Margot
Berichten: 566
Lid geworden op: 18-07-2011 21:41

Bericht door Margot » 03-09-2011 16:21

In eindhoven heb je Civo Design
Emmasingel
5611 AZ EINDHOVEN

En Hoppenbrouwers aan de Willemstraat (net om de hoek bij CIVO).

Allebei winkels met een enorm assortiment aan kunstenaars benodigdheden.

Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Bericht door Marit » 04-09-2011 12:02

Ik zie dat Margot me voor is geweest, maar ik herhaal het nog maar eens... de CIVO in Eindhoven is ook mijn favoriete winkel!

Ennuh... in de scrapbookwinkel in Heesch valt ook voor art journalers wel wat te vinden. Vooral de bovenverdieping: inkt en spray inkt en glimmer mist en stempels... altijd leuk! Verder koop ik er wel eens leuk scrappapier wat ik vervolgens verknip (ik gebruik eigenlijk nooit het hele papier ineens omdat ik geen 12x12 layouts meer maak...)

Alda
Berichten: 968
Lid geworden op: 21-07-2011 09:01

Waar kan ik terecht

Bericht door Alda » 04-09-2011 13:53

Weet iemand in Noord Holland zo'n soort winkel, dus geen scrapwinkel maar een "klieder winkel"

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Re: Waar kan ik terecht

Bericht door Elvy » 04-09-2011 14:05

Alda schreef:Weet iemand in Noord Holland zo'n soort winkel, dus geen scrapwinkel maar een "klieder winkel"
Als ik goed gegoogled heb zit er zelfs een in Purmerend :D
http://www.dewolf-art.nl/
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

Plaats reactie