Online workshop "Let it Loose" - onverminderd popu

Plaats hier workshops.
Plaats reactie
Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Online workshop "Let it Loose" - onverminderd popu

Bericht door Marit » 01-10-2013 09:47

Er is weer door een aantal mensen belangstelling getoond voor de online art journal workshop ‘Let it Loose.’
Afbeelding

Omdat er ook op dit forum afgelopen tijd weer nieuwe 'art journalers' zijn bijgekomen geef ik hierbij opnieuw wat informatie en gegevens.

De lessen zijn zowel in het Nederlands als in het Engels verkrijgbaar. De voertaal in de workshop-community is Engels maar de nederlanders kunnen natuurlijk altijd met elkaar in hun eigen taal op het workshop-forum kletsen in een apart 'draadje'...

Omdat de workshop veel leuker is als je je werk en ervaringen met anderen kunt delen, is een minimaal aantal van 7 deelnemers per groep vereist. Ik noteer alle namen/email adressen en zodra het vereiste aantal is bereikt krijg je een berichtje, zet ik "de winkel open" en prikken we een datum om van start te gaan. {Dat aantal is trouwens alweer bijna bereikt!} Mocht je ook interesse hebben om deze workshop te volgen, stuur me dan een e-mail

marit[at]maritspaperworld[dot]com

Een aantal dames hier op het forum hebben deze workshop gevolgd, en er is ook ergens een topic te vinden met 'let it loose' werk (waar staat-ie ook alweer?)

Je kunt alle verdere informatie over deze workshop vinden in de winkel op de website
http://www.maritspaperworld.com/nl/

Tjad
Berichten: 118
Lid geworden op: 14-01-2013 20:15

Bericht door Tjad » 01-10-2013 10:59

ik heb deze workshop ook al gedaan en er erg veel van geleerd , echt een aanrader.
groetjes Tjad

Plaats reactie