Superleuk Lifebook 2014 nieuws!!!!

Laat hier je werk zien van de cursus Lifebook.
Annie
Modje
Berichten: 1468
Lid geworden op: 18-03-2012 17:00

lifebook

Bericht door Annie » 16-09-2013 20:52

Ohhhhhhhhhhhhh wat geweldig Marieke. Nu ga ik er toch echt series over denken om een keer mee te doen.
Proficiat.
groetjes Annie

Angie
Berichten: 989
Lid geworden op: 21-03-2012 11:47

Bericht door Angie » 17-09-2013 07:42

Ja, dames, Lifebook is echt de moeite waard om hieraan mee te doen.
Ik heb Lifebook 2012 en 2013 eraan mee gedaan.

Ik sla Lifebook 2014 waarschijnlijk een jaartje over :cry: , gezien ik nog andere kleine workshops heb liggen die ik graag wil afmaken.

Groetjes,
Anja :wink:

hinkeltje71
Berichten: 6
Lid geworden op: 22-10-2013 17:53

Bericht door hinkeltje71 » 24-10-2013 12:33

Hoi Marieke,
Omdat ik net nieuw ben, lees ik dit nu pas. Zag het staan in je handtekening. Wat gaaf! Kan me voorstellen dat je supertrots bent.

Ik ben erg aan het twijfelen of ik mee zal doen volgend jaar. Het idee spreekt me erg aan en ik wil graag dingen leren. Maar ik ben bang dat ik er niet voldoende tijd voor uit ga trekken. Zal wel enthousiast beginnen en dan na een tijdje enorm achter gaan lopen, vrees ik.

AnnekePP
Site Admin
Berichten: 3764
Lid geworden op: 17-07-2011 15:32

Bericht door AnnekePP » 24-10-2013 12:50

hinkeltje71 schreef:Hoi Marieke,
Omdat ik net nieuw ben, lees ik dit nu pas. Zag het staan in je handtekening. Wat gaaf! Kan me voorstellen dat je supertrots bent.

Ik ben erg aan het twijfelen of ik mee zal doen volgend jaar. Het idee spreekt me erg aan en ik wil graag dingen leren. Maar ik ben bang dat ik er niet voldoende tijd voor uit ga trekken. Zal wel enthousiast beginnen en dan na een tijdje enorm achter gaan lopen, vrees ik.
Ja, dat zelfde idee heb ik ook. :?
Ik heb het twee jaar geleden met een cursus van Pam Carriker gehad.
Een les gedaan en daarna nooit meer wat.

Ik heb het filmpje bekeken en het ziet er wel geweldig uit.
Maar ja... wij kunnen nooit zoiets nadoen want we hebben jullie talent niet, Marieke.
Ik zit ernstig te twijfelen!!! :roll: :roll: :roll:
KOMT TIJD, KOMT SCRAP!!!
Mijn Blog
Mijn Startpagina
Afbeelding

Yvonne
Berichten: 660
Lid geworden op: 17-11-2011 22:29

Bericht door Yvonne » 24-10-2013 13:43

AnnekePP schreef:
hinkeltje71 schreef:Hoi Marieke,
Omdat ik net nieuw ben, lees ik dit nu pas. Zag het staan in je handtekening. Wat gaaf! Kan me voorstellen dat je supertrots bent.

Ik ben erg aan het twijfelen of ik mee zal doen volgend jaar. Het idee spreekt me erg aan en ik wil graag dingen leren. Maar ik ben bang dat ik er niet voldoende tijd voor uit ga trekken. Zal wel enthousiast beginnen en dan na een tijdje enorm achter gaan lopen, vrees ik.
Ja, dat zelfde idee heb ik ook. :?
Ik heb het twee jaar geleden met een cursus van Pam Carriker gehad.
Een les gedaan en daarna nooit meer wat.

Ik heb het filmpje bekeken en het ziet er wel geweldig uit.
Maar ja... wij kunnen nooit zoiets nadoen want we hebben jullie talent niet, Marieke.
Ik zit ernstig te twijfelen!!! :roll: :roll: :roll:
Maar we hoeven toch niet alles te doen?
Ik heb ook die talenten niet maar ik heb wel mijn eigen talenten.
Mijn idee is om zoveel mogelijk de lessen te gebruiken om mijn eigen creativiteit op te peppen en andere dingen te leren en proberen
Ik zie het als een aanvulling op wat ik nu doe.
Waarschijnlijk kom ik ook niet toe om alles te gaan maken/doen maar je kan het ook later doen, als je meer tijd hebt.

Dus dames...laten we eens kijken hoe ver we met z'n allen komen ! :D

Annie
Modje
Berichten: 1468
Lid geworden op: 18-03-2012 17:00

Lifebook

Bericht door Annie » 24-10-2013 21:01

Weet iemand hier wat dit zo ongeveer gaat kosten?
Ik heb er ook wel zin in.
Gr. Annie

AssiCrafts
Berichten: 2142
Lid geworden op: 20-07-2011 21:23

Bericht door AssiCrafts » 24-10-2013 21:11

Ik ga meedoen!!! Zo leuk... heb er zin in.

Als jullie besluiten mee te doen, doe dit dan even via de link op Marieke's blog. Zo verdient zij namelijk haar eigen bijdrage. Lifebook button is te vinden in haar sidebar.

http://mariekeblokland.blogspot.nl/

Het kost 70 pond, dat is nu ongeveer 77 euro. En dat voor een jaar lang aan inspiratie en creativiteit.

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 24-10-2013 21:50

hinkeltje71 schreef:Hoi Marieke,
Omdat ik net nieuw ben, lees ik dit nu pas. Zag het staan in je handtekening. Wat gaaf! Kan me voorstellen dat je supertrots bent.

Ik ben erg aan het twijfelen of ik mee zal doen volgend jaar. Het idee spreekt me erg aan en ik wil graag dingen leren. Maar ik ben bang dat ik er niet voldoende tijd voor uit ga trekken. Zal wel enthousiast beginnen en dan na een tijdje enorm achter gaan lopen, vrees ik.
Kan ik me voorstellen, daar zou ik denk ik ook bang voor zijn. Maar ja, wat kan ik ervan zeggen? Er doen zooooveel gave grote namen mee! Van sommige dames kost 1 workshop alleen al bijna het hele lifebook bedrag. Misschien doe je niet álle lessen, maar je kunt er toch uitpikken wat je leuk en interessant vind? Nou ja, ik kan je natuurlijk niet overhalen, je moet zelf bepalen of je het waard vind, maar het is konend jaar wel errug gaaf. :) Maar het is nog lang geen 2014. Lots of time to think about it. :D
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 24-10-2013 22:00

AnnekePP schreef:
Ja, dat zelfde idee heb ik ook. :?
Ik heb het twee jaar geleden met een cursus van Pam Carriker gehad.
Een les gedaan en daarna nooit meer wat.

Ik heb het filmpje bekeken en het ziet er wel geweldig uit.
Maar ja... wij kunnen nooit zoiets nadoen want we hebben jullie talent niet, Marieke.
Ik zit ernstig te twijfelen!!! :roll: :roll: :roll:
Oh dit vind ik echt jammer dat jij dat zo voelt Anneke!!!!! Jullie zijn allemaal juist zo super talentvol en creatief!!!!! Hoevee mensen ken jij nou die net zo creatief zijn als jij? Ik durf te wedden dat jouw omgeving je juist prijst om je creatieve talent. Ik doe mijn hele leven al niets anders dan tekenen, haha!
De filmpjes van LifeBook zijn juist gemaakt dat ze voor álle niveau's geschikt zijn. Voor gevorderden, maar ook voor absolute beginners. En jij bent echt geen beginner. Al zou dat niet uitmaken want we worden juist gevraagd hiermee rekening te worden.
Persoonlijk denk ik het echt een superduper jaar wordt. Het is dat ik alle lessen nu mag volgen omdat ik zelf meedoe ;) anders zou ik zelf nog wel mee doen om alle technieken te leren. Gewoon omdat het zo leuk is! :D
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

MariekeJ.
Berichten: 1119
Lid geworden op: 20-07-2011 18:41

Bericht door MariekeJ. » 24-10-2013 22:07

Yvonne schreef: Maar we hoeven toch niet alles te doen?
Ik heb ook die talenten niet maar ik heb wel mijn eigen talenten.
Mijn idee is om zoveel mogelijk de lessen te gebruiken om mijn eigen creativiteit op te peppen en andere dingen te leren en proberen
Ik zie het als een aanvulling op wat ik nu doe.
Waarschijnlijk kom ik ook niet toe om alles te gaan maken/doen maar je kan het ook later doen, als je meer tijd hebt.

Dus dames...laten we eens kijken hoe ver we met z'n allen komen ! :D
Jeeeej!!!! Leuk Yvonne!!!!!! Ik krijg helemaal zin om aan de slag te gaan als ik dit lees!!! Ik ga zelf natuurlijk ook mee doen! Er valt altijd nog zoveel te leren en uit te proberen! Zin in! :D
Marieke Blokland (33), getrouwd met Floris (36), mama van dochter Mathilde (5), zoon Silvester (2) en zwarte kat Igor (1). In 2014 een trotse Lifebook2014 teacher!

Plaats reactie