Top 2000 anno 2013

Veel AJs n.a.v. De Top 2000.
Hier kun je ze plaatsen.
Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Top 2000 anno 2013

Bericht door Marit » 19-12-2013 21:21

Hoeraaaaa... het is weer bijna zover: mijn 'Top 2000 creative and Musical Blog Party' gaat volgende week van start! Ik ben er al helemaal klaar voor, en jullie? Als nu die definitieve lijst eens online kwam... ze maken 'm pas maandag bekend en dat is vééééél later dan in voorgaande jaren - toen kon ik half december al beginnen met dingen maken. Nu zal het nog 'aanpoten' worden om het bij te houden... maar ik sta in de startblokken hoor!

Voor degenen die niet geabonneerd zijn op mijn nieuwsbrief - hier de complete info:

Afbeelding

De Top 2000 een Nederlands feestje? Echt niet! Het aantal internationale deelnemers aan dit 'blog event' blijft maar groeien. Ook dit jaar zullen er weer een aantal internationale creatievelingen meedoen - hoe leuk is dat? Met z'n allen laten we ons inspireren door de muziek om iets te maken n.a.v. een liedje uit de top 200o lijst, en hoe bijzonder dat is bewijst het feit dat de 'blog party' in 2011 zelfs door de media werd opgepikt. Een televisieploeg van het digitale televisiekanaal (Cultura 24) pikten toen mijn blog party op en kwamen me thuis filmen en interviewen! Het filmpje is nog steeds op YouTube te bekijken: http://www.youtube.com/watch?v=TKku4ylh2Qo

De Blog Party begint tegelijk met de top 2000 uitzending op Dinsdag 25 december om 12.00 's middags. De uitzending (en de Blog Party) duurt tot en met 31 December.

Wat is die Top 2000 Creative Blog Party dan precies?
De blog party brengt het creatieve werk van mensen - gemaakt naar aanleiding van liedjes uit de top 2000 lijst - bij elkaar. Meedoen kost niets en is heel simpel - je hoeft zelf niet over een blog, online gallerie of website te beschikken. Zo werkt het:

Je kiest een liedje uit de top 2000 lijst en maakt iets, geïnspireerd door de song/band/artiest. Een art journal pagina, of een foto, of een scraplayout - een kaart, canvas, ATC... alles mag!!!

Vervolgens e-mail je een foto van je werk naar: top2000party@maritspaperworld.com

In je mail zet je:
- naam van de zanger(es) of band
- song titel
- welke plaats dit liedje heeft in de top 2000 lijst van 2013***
- de dag waarop het op de radio wordt uitgezonden***
- je naam
- link naar je website of blog (als je die hebt)
***Vergeet deze dingen alsjeblieft niet te vermelden, anders ben ik uren kwijt met het zoeken van alle liedjes en de plaatsen op de lijst

Let op: ik plaats niet meer dan twee foto's/werken per persoon per dag op mijn blog. (Ik heb deze regel ingesteld omdat het niet zo leuk is als één blogpost helemaal vol komt te staan met werken van één en dezelfde persoon.) Het maximale dat je in kunt zenden is dus 2 (werken) x 7 (dagen) = 14 werken (die over de dagen verdeeld zijn)

Data & tijden
Ik houd bij het posten van de nieuwe blogposts de datum en tijden van de lijst aan (Nederlandse tijd dus). Om middernacht wordt telkens de volgende blogpost met nieuwe foto's/werk op mijn blog geplaatst en dit zal dag en nacht doorgaan tot het nieuwe jaar! Werk dat later op de dag nog binnenkomt en waarvan het nummer dat etmaal nog aan de beurt is, wordt er gedurende de dag nog gewoon tussengevoegd. Bovenaan elke blogpost zal met een nummer worden aangegeven, hoeveel werken er in die betreffende post zijn gepuliceerd. Dat nummer kan dus gedurende de dag oplopen.

De Top 2000 lijst van 2013
De complete top 2000 lijst zal aanstaande maandag bekend worden gemaakt. (En ja, ook ik vind dat nogal krap op de eerste uitzendingsdag...) Sommige (regionale) kranten drukken de lijst af maar hij staat ook online. Zodra de lijst bekend is en online staat, zal ik de link in mijn komende maandag-post op mijn blog zetten. Je kunt op mijn weblog tevens een 'funky blinkie' ophalen (in het zijmenu) om op je eigen blog te zetten.

Afbeelding

Om het feest compleet te maken zal tussen Kerst en Nieuwjaar mijn blog doorgeschakeld staan naar Radio 2, zodat de muziek ook via mijn weblog te beluisteren is. Dussss - kom op - verdiep je in de top 2000 lijst, draai aan die volumeknop van je radio, duik je werkkamer in (of maak de eet-tafel leeg) en ga aan de slag volgende week!!!

Ik hoop ook werk van jullie in mijn mailbox te vinden!

Elvy
Berichten: 933
Lid geworden op: 19-07-2011 10:53

Bericht door Elvy » 20-12-2013 08:43

Jaaa! Ik zit me er al weken op te verheugen :D dus mijn werk trref je zeker weer in je mailbox.
Je moet je niet laten storen door wie niet in je gelooft

http://elvy-tales.blogspot.com/

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 20-12-2013 17:48

Wil ook weer meedoen, vond het zo verslavend :wink: leuk vorig jaar.....
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

Ess
Berichten: 188
Lid geworden op: 07-02-2013 15:23

Bericht door Ess » 20-12-2013 18:01

Ik ga ook een poging wagen, lijkt me te gek...

Marit
Berichten: 741
Lid geworden op: 28-08-2011 11:30

Bericht door Marit » 20-12-2013 18:33

Hoera hoera... het wordt weer een feest! Ik kijk er naar uit!

Annie
Modje
Berichten: 1468
Lid geworden op: 18-03-2012 17:00

Top 2000

Bericht door Annie » 21-12-2013 09:44

In mijn "muziekalbum" al een paar pagina's voorbewerkt.
Deze week wordt een beetje een vakantieweek (buiten de kerstdagen dan)
Ik verheug me er op.
Groetjes Annie

sandradeneef
Berichten: 379
Lid geworden op: 13-04-2013 22:29

Bericht door sandradeneef » 21-12-2013 10:53

Ik heb er zin in. Van mij kun je zeker wat verwachten.
Life is what happens to you while you're busy making other plans

ellie
Berichten: 1017
Lid geworden op: 18-07-2011 21:19

Bericht door ellie » 21-12-2013 12:41

ik ben nooit zo opstuurderig maar maak er wel altijd een aantal, dus jaaa leuk! :D :D
Groetjes Ellie

Afke
Berichten: 284
Lid geworden op: 24-06-2012 19:34

Bericht door Afke » 21-12-2013 23:27

Jaa ! Ik verheug me er ook al weer op. :)
creatieve groeten, Afke

corrie
Berichten: 2362
Lid geworden op: 19-07-2011 10:06

Bericht door corrie » 22-12-2013 09:54

Afke schreef:Jaa ! Ik verheug me er ook al weer op. :)
Ik ook :D Morgen begint ie toch ?
Knutselgroetjes, Corrie

http://pinterest.com/corriesch/

Plaats reactie