Grote ATC round swap

De kleinere werkstukken kunnen hier geshowd worden.
Plaats reactie
hinkeltje
Berichten: 157
Lid geworden op: 24-06-2012 20:48

Grote ATC round swap

Bericht door hinkeltje » 18-04-2014 21:55

Ik heb hier veel leuke ATC kaartjes.
Sommige gewoon nog niet aan toe gekomen om te ruilen.
Sommige terug gekregen van een swap omdat er te weinig deelnemers waren.
En sommige gewoon te veel gemaakt voor een swap.

Het lijkt mij heel erg leuk om een enveloppe te vullen met 27 ATC kaartjes (3 keer 9) en die dan rond te sturen.
Je mag er zo veel ATC kaartjes uit halen zoals je wilt, maar je moet er ook evenveel ATC kaartjes weer in terug stoppen.
Dat hoeven niet persé ATC's te zijn die je voor dit doel hebt gemaakt, maar dat mogen gerust ATC's zijn die je nog hebt liggen. Als ze maar wel van een voldoende kwaliteit zijn.
Als de enveloppe dan weer terug komt naar mij, dan hoop ik dat ik geen ATC kaartjes van mijzelf meer terug krijg, maar allemaal mooie andere ATC kaartjes.

Er zijn in mijn ogen twee risico's bij dit soort swaps:
1) Om er voor te zorgen dat er altijd hoge kwaliteit ATC kaartjes in zitten, wil ik graag dat je echt serieus mooie ATC kaarten van jezelf ruilt in deze swap. Je laat mij altijd weten wat je er uit hebt gehaald en wat je er weer terug in hebt gestopt. Foto's maken en e-mailen dus.
2) Om te voorkomen dat de enveloppe kwijt raakt met de post moet deze altijd als 'brievenbuspakje' verzonden worden. Dit kost bij PostNL € 3,84. Is net even iets meer dan het gewicht waarschijnlijk, maar het risico dat de enveloppe niet kwijt raakt wordt wel een heel stuk kleiner.

Deze round swap gaat ook buiten de grenzen van dit forum.

Als je interesse hebt, dan laat maar weten.
Bij voldoende animo gaat de round swap al vast van start.

Als er nog vragen zijn, dan stel ze gerust.
Groetjes
Hinke

sandradeneef
Berichten: 379
Lid geworden op: 13-04-2013 22:29

Bericht door sandradeneef » 18-04-2014 22:19

Heel leuk ik doe graag mee.

Het lijkt mij wel leuk om dan twee keer mee te doen. 1x in het begin en 1x halverwege of tegen het einde.
Life is what happens to you while you're busy making other plans

hinkeltje
Berichten: 157
Lid geworden op: 24-06-2012 20:48

Bericht door hinkeltje » 18-04-2014 22:25

Hoi Sandra,

Leuk dat je mee wilt doen.
Ik zal je naam noteren.
Wil je mij in een PB je post adres én je email adres sturen?

Afhankelijk van hoe groot de groep gaat worden kan je misschien wel 2x mee doen.
Groetjes
Hinke

Plaats reactie